Friday, May 29, 2009

~ love is subjective ~

the smile on your face lets me know that you need me
there's a truth in your eyes saying you'll never leave me
the touch of your hand says you catch me wherever i fall
you say it best when you say nothing at all

what is love actually? mse aku mude rmaje dlu, aku sllu mbayangkan cinta, sayang, kasih dan yg sewaktu dgn nye, adalh sesuatu yg perlu diungkapkan, sesuatu yg perlu ditunjukkan di khalayak scre maksimum.. entah npe, agaknye sbb aku lurus sgt kot time tu.. hehe.. *mkemlu*

mse dh blalu, dan serentak dgn itu, usia aku pn btmbah.. and then i realized that i'm almost 26!! *xcye* at the age of 26, aku sdar yg aku ni masih lgi manje ngn ma+bak.. dan bak ngan ma pon masih lagi mlayan prangai aku ni, as if i'm 18.. hehe.. care ma+bak layan aku, itulah yg dikatakan kasih sayang yg xde tolok bandingnye.. and now i'm trying to express my love towards them, in a way that nobody can understand, not even me.. *blur*

ma+bak, jah sayang sgt ma+bak, sehingga ke akhirnye!!

No comments:

Post a Comment